2 months later - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nikki Vredenberg - WaarBenJij.nu 2 months later - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nikki Vredenberg - WaarBenJij.nu

2 months later

Door: Nikki Vredenberg

Blijf op de hoogte en volg Nikki

23 Maart 2016 | Curaçao, Curaçao

HolaPolla,

Ik had me voorgenomen eerder te schrijven, maar zie het maar als een goed teken dat het niet is gelukt!

8 weken geleden landde ik ongeveer nu.. Totaal geen besef van wat ik aan het doen was en het begin was nog pittig ook. Nu, 2 maanden later, is dit eiland mijn thuis. Ik heb geweldige mensen om me heen, ik heb zand en zee wanneer ik maar wil en soms, heel soms, klaag ik zelfs over de hitte.

Laat ik mijn eigen dagboek maar weer eens induiken, zodat ik met jullie kan delen wat ik weer heb meegemaakt en zodat ik er zelf ook weer even bij kan stilstaan. Een hele grote les, tussen het foto's maken en filmen door mag ik nooit vergeten mijn eigen ogen te laten kijken, genieten en opnemen.

In 2 maanden zijn er al heel wat mooie feestjes voorbij gekomen! Zo ben ik al een aantal keer in de Alley's geweest, Zanzibar heeft meerdere malen van mijn enthousiaste dancemoves mogen genieten en ook bij Wet&Wild hebben we ons hoofd weer eens laten zien. Toch was de Full Moon Party wel een hoogtepunt met goede muziek, en veel herhalingen, vuurspuwers, leuke mensen en vuurwerk. Ook de 90s party hoefde mij niet te missen, de mensen die me écht kennen, kunnen zich vast wel voorstellen hoe ik daar gestaan heb. EN niet te vergeten, al zouden veel mensen dat misschien wel liever willen.. KARAOKE. YES.

Natuurlijk hebben we ook weer van alles gezien en gedaan. Zo zijn we naar de Hato Caves geweest, het was niet heel bijzonder en de gids stonk heel erg uit zijn mond, maar wilde ondertussen ook heeeeeel graag bij je staan. Het mooiste was Shete Boca. Mijn woorden zouden het nooit goed kunnen omschrijven, dus kijk foto's en ik probeer er nog een filmpje op te zetten!

Ook hebben we weer allemaal nieuwe restaurantjes ontdekt en een nieuw, schattig strandje: Pirate Bay. Mijn huisgenoten vrienden groep is flink gegroeid en meer is beter, dus het is onwijs leuk!

Ook hier is mijn organiseer drang aanwezig. Ik word vaak gezien als reisleidster en ik heb al 2 verjaardagsfeestjes op mijn naam staan. Ik denk dat ik binnenkort maar aan een website begin, alleen nog een bedrijfsnaam.

Na Bon Bini Holland had ik de smaak te pakken, de 2e film was How to be single, dikke aanrader! Vandaag ga ik naar Miracles in Heaven en ik ben ook al naar mijn eerste 4D film geweest (Walibi telt niet), maar ik moet zeggen dat ik dat nou niet heel erg spectaculair vond. De film; Allegiant werd er gelukkig niet minder om en ik ben wel weer een ervaring rijker.

En ik ben naar een softbal toernooi geweest voor bedrijven. Dat was echt mega leuk. We waren de enige Nederlanders, dat komt hier niet vaak voor. Aanstaande zaterdag ga ik weer voor de volgende ronde.

Een 2e les die ik hier geleerd heb is om vaker dingen te doen die ik écht graag wil. Vaak als ik iets wil, verzin ik een slecht excuus waardoor het niet kan.. Dit gaat niet meer gebeuren. Als ik hier iets wil, dan ga ik ervoor.

Leuk dat je er was!

Liefs en knuffels van mij!

  • 23 Maart 2016 - 22:33

    Richard:

    Gelezen. !!!!! Echt superjaloers . Groot gelijk heb je ! Doe waar je zin in hebt . Geniet er nog van het is zo voorbij, en voor je het weet zit je weer in ons koude kikkerlandje

  • 24 Maart 2016 - 01:57

    Suus:

    meisje, wat klinkt het zalig! En die foto's maken me nog jaloerser haha. Als je weer thuis bent even lekker knuffelen, maar nu wens ik je nog heel veel plezier!

  • 24 Maart 2016 - 09:04

    Evert:

    Ik lees het allemaal: druk,druk, druk...... Geniet er met volle teugen van en doe je eigen ding als dat uitkomt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Nikki

Volg hier mijn avonturen op het mooie eiland Curaçao!

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 7031

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2017 - 15 December 2017

Study abroad

27 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Nikki op Curaçao

Landen bezocht: