Walk for the Roses - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nikki Vredenberg - WaarBenJij.nu Walk for the Roses - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nikki Vredenberg - WaarBenJij.nu

Walk for the Roses

Door: Nikki Vredenberg

Blijf op de hoogte en volg Nikki

29 Februari 2016 | Curaçao, Curaçao

Zondag 28 februari liep ik samen met 3 vriendinnen mee met de Walk for the Roses.
Voor the mensen die het niet kennen.. Officieel heet het ride, swim, sail and walk for the roses. Je kunt aan alle 4 de onderdelen meedoen, maar wij hebben alleen gelopen. Dan kon je kiezen tussen 5km en 7,8, wij liepen 7,8. Die route ging ook over de Juliana brug, dat was echt super gaaf om mee te maken. Deelname voor de walk is 20 gulden en dan krijg je een t-shirt, een bandana, fruit en veel water onderweg.
Zondag moesten we om 7:00 op het Brionplein zijn. Onderweg zagen we al allemaal mensen met de t-shirts aan wat een grappig contact tussen ons en andere auto's bracht. Zodra ik de pondjesbrug opliep en het plein kon zien kreeg ik kippenvel. Er stonden zoveel mensen, locals, toeristen, oude mensen, maar ook echt baby's en kindjes van een jaar of 4. Op het shirt kon je opschrijven voor wie je meeliep en soms zag je dan bij hele jonge meiden mama staan. Dat was wel even slikken, al is het natuurlijk voor iedereen even erg.
Het lopen zelf ging prima. Ik miste een beetje de gezamenlijke sfeer onderweg, maar met z'n vieren hebben we in ieder geval plezier gehad. Vooral op de Juliana brug hebben we aardig wat mooie plaatjes geschoten.
Wij hadden een wit met rood shirt aan, maar er waren ook rode t-shirts en daar stond op 'I survived it'. Best heftig en toen we er bijna waren stonden er heel veel vrouwen langs de kant met die t-shirts aan. Ze zongen ons toen en riepen danki echt vanauit hun tenen. Toen stonden de tranen wel echt even in mijn ogen.
Ik ben heel erg blij dat ik hieraan mee heb kunnen doen en ik hoop dat er heel veel geld is opgehaald en dat ze daar heel veel mensen mee kunnen helpen. In totaal waren er geloof ik 17.000 deelnemeers, dus dat moet wel goed zitten.

  • 29 Februari 2016 - 12:10

    Tineke:

    Super dat je voor het goede doel hebt gelopen. Ik heb ooit een spinnig marathon voor het kwf gedaan geeft een goed gevoel. Dikke zoen

  • 29 Februari 2016 - 13:54

    Mama :

    Super trots op je lieverd

  • 29 Februari 2016 - 15:48

    Hanni Ubbink:

    Lieve Nikki,

    Goed van jullie dat je meegelopen hebt, het is voor een goed doel, en jullie kunnen dit wel doen.
    Heerlijk om te wandelen in zo'n fijn klimaat, hier is het ongeveer 13 graden op mijn balkon, de zon schijnt vandaag, dus niet echt koud, ik ben met de fiets naar Praxis geweest om 1 haakje te halen voor 19 cent en een zakje vochtvreter voor in de auto, de renovatie van mijn flat is nog niet klaar, er moet nog isolatie materiaal aan de buitenkant aangebracht worden, nog 1 x aan de buitenkant geverfd, ik krijg nog een andere wc bril, en er komt nog een nieuwe plaat op het balkon, de houten plaat is niet echt betrouwbaar meer, de lift heeft het bijna opgegeven met al die tochtjes met zware materialen, hij kreunt het uit en dat kan ik dan ,s nachts horen, ik heb vandaag gebeld en de storing doorgegeven, ben benieuwd wanneer er een monteur komt om te repareren, met mijn bridge kleed dat ik aan het borduren ben, moet ik nog het harten figuurtje borduren en dan is het klaar, het is een hele klus, morgen weer een schilder- en een bridge dagje, zaterdag ben ik met een gratis voucher van de winkel Karwei naar de sauna de Veluwse bron geweest, de zon scheen toen ook en uit de wind kon je al de eerste zonnestraaltjes oppikken, het gaat hier mondjes maat met de zon, Papa en Mama en Bodhi zijn gelukkig weer terug, Demi heeft het er erg zwaar mee gehad dat ze alleen en ziek thuis moest blijven, nu is gelukkig de naaste familie weer thuis, heb je nog veel contact met Demi, ze zal het wel leuk vinden om van je te horen, dit was het laatste nieuws uit Apeldoorn, je hebt vandaag al weer gewerkt denk ik, nog veel plezier op je mooie eiland, hoe moet je zo,n haakje onder de C van Curacao zetten, dat weet jij vast wel als media deskundige, liefs, kus en knuf van Oma Hanni

  • 01 Maart 2016 - 11:02

    Evert:

    Een ROOS voor jou!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Nikki

Volg hier mijn avonturen op het mooie eiland Curaçao!

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 7036

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2017 - 15 December 2017

Study abroad

27 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Nikki op Curaçao

Landen bezocht: