Voorpret - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Nikki Vredenberg - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Nikki Vredenberg - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Nikki Vredenberg

Blijf op de hoogte en volg Nikki

18 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Pensacola

Op 1 maart zat ik boven op de piste in Bulgarije met een koud biertje in mijn hand. Die ochtend had ik mijn telefoon op harde tegels laten vallen waardoor daar niet veel meer van over was. Met een vreemd voorgevoel vroeg ik mijn moeders telefoon om mijn schoolmail te checken.. en ja hoor, daar was het dan; DE e-mail waar ik op zat te wachten:

“Dear Nikki,

We are pleased to inform you that your nomination for the Fall 2017 semester at the University of West Florida has been accepted. Our International Programs team looks forward to welcoming you to campus and doing everything possible to make your time here a rewarding experience.”

Voor iedereen die niet weet waar het ligt. De University of West Florida ligt in Pensacola. Een stadje of dorpje in het Westen van Florida (Duhu Nikki, dat staat toch al in de naam van de universiteit).

Zoals je, je misschien kunt voorstellen was ik door het dolle heen en de week erna heb ik nog 100x aan mezelf kunnen vertellen dat ik toegelaten was!

Terwijl ik, zoals velen misschien weten, ontzettend aan het struggle'en was om mijn thesis af te ronden moest er ook van alles geregeld worden voor Amerika. Uiteindelijk kwam ik op het idee om de contact gegevens op te vragen van de andere twee personen die ook zouden gaan. Dit bleken twee leuke, spontane meiden te zijn en samen konden we onze zorgen en voorpret delen. (Denk wel even een jetlag bij deze foto, dus we zijn niet op ons best)

Ik haalde mijn scriptie en na nog twee heerlijke vakanties (Ibiza met Sean en Spanje met de family) was het tijd om mijn spullen te pakken!

Thanks voor het lezen lieve mensen!

  • 23 Augustus 2017 - 07:45

    Tineke:

    Lieve Nikki, bedankt dat je ons weer op de hoogte gaat houden van je belevenissen daar in Amerika. Ik wens je heel veel succes en kijk uit naar je volgende verslag.

  • 24 Augustus 2017 - 10:43

    Evert:

    Je gaat er toch heen om te studeren? Op het eerste plaatje wat ik zie ik meteen Panama City Beach. Heel veel succes en plezier in de States.

  • 24 Augustus 2017 - 19:53

    Maya:

    Hoi Nikki,

    Al een autootje op 't oog? ;)

    Enjoy!

  • 27 Augustus 2017 - 17:35

    Hans & Marga:

    Hi Nikki,
    Wat geweldig leuk nieuws! Alweer zo'n mooi avontuur voor jou om te beleven. Ik hoop dat je heel veel nieuwe mooie herinneringen maakt! Geniet! Liefs, Hans & Marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Volg hier mijn avonturen op het mooie eiland Curaçao!

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1703
Totaal aantal bezoekers 7002

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2017 - 15 December 2017

Study abroad

27 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Nikki op Curaçao

Landen bezocht: